• Ontstopping
  • Vernieuwing
  • Camera inspectie

Rioolverstopping

Rioolverstopping oplossen? Laat deze werkzaamheden uitvoeren door Rioolservice Ridderkerk !!
Rioolservice Ridderkerk helpt u snel en vakkundig af van uw rioolproblemen. Of het nu gaat om uw riool ontstoppen of een afvoer die verstopt is wij hebben vakkundige loodgieters die uw verstopte riool of afvoer altijd snel en vakkundig kunnen repareren.
Gelukkig hoeft u er niet dagelijks bij stil te staan, maar als uw een rioolverstopping heeft, geeft dat veel ergernis en moet het rioolprobleem snel verholpen worden.

Een verstopping in uw rioolstelsel kan ontstaan door verschillende oorzaken. Het “even” doorspuiten van een afvoer, met de toezegging dat de zaak weer marcheert laten wij liever aan een ander over. Bij leiding breuk kan zand inloop ontstaan waardoor de leiding wordt geblokkeerd door zand opeenhopingen. Het doordraaien met behulp van een veer zal in dit geval niet afdoende zijn, daar het zand na de doorvoer van deze veer onmiddellijk wederom zal neerslaan. Het lokaliseren van zand wijst in bijna alle gevallen op een obstructie in uw afvoer. Het doorspuiten onder hoge waterdruk zal het zand, echter niet de veroorzaker (de breuk), verwijderen.

Wc verstopt, gootsteen verstopt of doucheputje verstopt? Wij hebben het materiaal om snel van u probleem af te komen.

Kortom: In uw belang zullen wij altijd trachten te onderzoeken of de door ons geleverde werkzaamheden voor u tot een afdoende oplossing resulteert en eventuele problemen in de toekomst tot een minimum blijven beperken.

Aangesloten bij Rioolservice Nederland